[TV] Joker cu Joaquin Phoenix în seara asta la televizor: Revedeți recenzia noastră

Lungmetrajul „Joker” regizat de Todd Phillips va fi difuzat pe TF1 duminică, 13 octombrie 2024. Aprofundați în trecutul adversarului lui Batman, jucat aici pe ecran de Joaquin Phoenix.

O viziune originală și unică Jokerul…Și exact asta oferă regizorul american Todd Phillips Într-un lungmetraj Batman De la adversarul nebun care sosește TF1 La ecranul torrent Duminică, 13 octombrie 2024 Este doar 21:10 cu titlul „ glumeț„Filmul aduce înapoi la trecutul supercriminalului, pe care îl joacă aici cu un râs diavolesc. Joaquin Phoenix(„Ha”„,” Frați și surori„).

Filmul este semnat Fotografii Warner Bros şi DC Comicscare, de asemenea, vede Zazie Beatz(Deadpool 2), Robert De Niro(Ușa mea murdară, irlandez) și Frances Conroy(American Horror Story, Castle Rock). Și un film care nu ar trebui să facă parte din universul DC pentru că Fotografii Warner Bros El vrea să aducă o varietate de viziuni noi pentru a revitaliza audiența în scădere a filmelor DC.

Joker cu Joaquin Phoenix: recenzie și trailere Joker cu Joaquin Phoenix: recenzie și trailere Joker cu Joaquin Phoenix: recenzie și trailere

În Gotham City în anii 1980, Arthur Fleck este un comedian eșuat. Lucrează o serie de slujbe ciudate ca clovn, încercând să-și îndeplinească promisiunea mamei sale de a „aduce râsul și bucuria lumii”… dar în cele din urmă își abandonează preoția și se transformă în crimă pentru a deveni Joker. O poveste de origine surprinzătoare pentru principalul antagonist al lui Batman.

joker (2019) Anunț oficial:

Opinia noastră în această privință joker (2019):

Todd Phillips a creat un film solid, cu genialul Joaquin Phoenix, care locuiește în personajul său tulburător și tulburător… Jokerul se dovedește a fi un adevărat swinger cinematografic, inspirându-se dintr-o serie de surse diferite, în special cinematograful lui Martin Scorsese. , din care preia anumite simboluri sau face referire la el în mod deschis.

Este un film cu adevărat captivant, care duce spectatorii într-un vârtej al unei scufundări captivante și neliniştitoare în inima nebuniei, cu câteva momente violente ici şi colo. Este o coborâre în iad pe fundalul satirei sociale, care cu siguranță nu va lăsa pe nimeni indiferent. Acesta este de văzut!

Cele mai bune filme și seriale pe care le puteți viziona pe platformele de streamingCele mai bune filme și seriale pe care le puteți viziona pe platformele de streamingCele mai bune filme și seriale pe care le puteți viziona pe platformele de streamingCele mai bune filme și seriale pe care le puteți viziona pe platformele de streamingFilme și seriale noi pe platformele de streaming în octombrie 2024
Nu sunteți sigur ce să vizionați? Folosiți ghidul nostru pentru a vă găsi drumul prin cataloagele nesfârșite ale platformelor de streaming! Netflix, Disney+, Prime Video, Paramount+, Apple TV+, Max… iată o scurtă prezentare generală a filmelor și serialelor pe care ar trebui să le vizionați chiar acum. [Loe rohkem]

Salto, platforma franceză de streaming, ajunge pe TNTSalto, platforma franceză de streaming, ajunge pe TNTSalto, platforma franceză de streaming, ajunge pe TNTSalto, platforma franceză de streaming, ajunge pe TNTStreaming: Ce urmărim luni, 14 octombrie 2024 pe Netflix, Amazon și Disney+?
Îți vine să stai azi în fața televizorului? Iată filmele săptămânii pe platformele tale favorite de streaming Netflix, Amazon Prime Video și Disney+! [Loe rohkem]

READ  Producătorul și regizorul de film Roger Corman a murit